Kjøpsvilkår

1. Generelle opplysninger

www.alohainstrument.no er levert av ALOHA GRANHEIM, organisasjonsnummer 927013916. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.

2. Priser

Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA*. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

2.1 MVA*

ALOHA GRANHEIM er et nyoppstartert ENK og oppfyller ikke krav til å registreres i merverdiavgiftregisteret og kan dermed ikke kreve inn MVA på vegne av staten på nåværende tidspunkt, men på grunn av funksjonaliteten i nettbutikken så vises priser med MVA og utregningen av MVA i handlekurv, utsjekk og på dokumenter. ALOHA GRANHEIM gjør ingen profitt ut av dette.

3. Betaling

Betaling skjer gjennom valgt betalingsmåte i kassen. Kunden kan velge mellom følgende betalingsmåter: PayPal og OnPay. Ved kortbetaling trekkes pengene når varen er sendt.

3.1 Klarna

For å kunne tilby deg Klarnas betalingsløsninger, kan vi komme til å overføre dine personopplysninger i kassen i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna, for at Klarna skal kunne vurdere hvorvidt du kvalifiserer for deres betalingsløsninger og for å skreddersy disse betalingsløsningene til deg, ytterligere info: Klarna vilkår. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.

4. Frakt

Fraktfritt levert for ordrer over 1500,-

For ordrer under 1500,- er det fast frakt på 150,- for postpakke med sporing eller 30,- for brev uten sporing, kun strenger kan sendes som brev, se antallsbegrensing der du velger fraktmåte.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med Posten Norgespakke og Posten brev

4.2 Leveranser

Ordre blir normalt sendt 1-2 dager etter mottatt bestilling, normal transporttid for Postens pakker og brev er 2-5 virkedager

4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett

Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via på aloha@alohainstrument.no for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

5. Angrerett

Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten utløper etter 14 dager fra den dag du har mottatt varen. Hvis du har bestilt flere produkter, men de leveres hver for seg, utløper angreretten fra den dag du mottar den siste varen.

Fristen innebærer at du har 14 dager fra den dagen du mottar varen, til å informere oss om at du angrer på kjøpet ditt. Du kan sende en e-post til aloha@alohainstrument.no eller fylle ut angreskjemaet vårt (vedlagt i bekreftelse mail)

Du kan ikke angre kjøpet ditt ved å nekte å ta imot/hente ut pakken din uten å gi oss beskjed.

Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg. Kjøper må selv stå for kostnader i forbindelse med retur.

5.1 Delvis returnering

Det er mulig å kun returnere deler av en ordre, selv om varen(e) er del av en større bestilling.

Vær oppmerksom på at vi ikke tilbakebetaler fraktkostnader knyttet til delvis returnering.

5.2 Varens stand ved retur

Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i samme stand som da du mottok den. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet (gjelder ikke forbruksvarer som f.eks strenger, pleie produkter eller annet med forsegling), men varen må ikke benyttes utover dette.

5.3 Tilbakebetaling ved heving av kjøp

Ved heving av et kjøp tilbakebetales beløpet så snart som mulig, og senest 30 dager etter at vi har mottatt varene i retur.

Varen skal sendes til:
Aloha Granheim

Skysetveien 5A

1481 HAGAN
Vi mottar kun varer som sendes direkte til adressen eller ved personlig levering på adressen.

6. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

Se egen artikkel om personvern i nettbutikk menyen eller klikk på link "Personvern" nederst på siden

7. Kontakt & Support

Kontaktskjema finner du i nettbutikk menyen eller nederst på siden, klikk på "Kontakt oss"

8. Cookies

Se egen artikkel om Cookies i nettbutikk menyen eller klikk på link "Cooikies" nederst på siden

9. Force majeure

Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll som for eksempel krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser, kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slike unntak gjelder under forutsetning av at handlingen ikke kan utføres under disse betingelsene. Ved utøvelse av Force majeure skal den andre parten straks varsles om omstendighetene.

9.2 Endring av kontrakt

Med mindre annet er avtalt, har vi ikke rett til å endre vilkårene for et salg etter at salget er utført.

9.3 Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss på aloha@alohainstrument.no

9.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkårene skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.

 

Det tas forbehold om skrivefeil.

 

Dersom du har spørsmål, send mail til aloha@alohainstrument.no

 

Kontakt informasjon
E-post adresse: aloha@alohainstrument.no
Juridisk adresse: Skysetveien 5A 1481 HAGAN